2012. november 19., hétfő

uszályos menyasszonyi ruha + stóla + bunda - Jelenlegi ára: 55 000 Ft

A ruha természetesen egyszer használt. A fotózáson és a szertartáson volt rajtam, így sehol egy folt vagy szakadás. Mivel az uszálya hosszú így az alja lett egy kicsit poros. Ezt nem tisztíttattam, mert gondolom mindenki frissen tisztítottan szeretné felvenni.  
174 cm magas vagyok és rajtam földig érő volt, alacsony cipőm miatt, de pár centit még ki lehet engedni belőle, mivel varráskor még nem tudtam hány centi magas cipő lesz rajtam. A felső részében merevítő van a megfelelő tartás biztosítása végett. A gombok csak díszítés, cipzárral egyszerű felvenni.
A ruhához tartozik egy stóla, amit nem használtam.
Villámáron való vásárlás esetén a bundát ajándékba adom.  



Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Az aukció vége: 2012-12-07 22:00
. uszályos menyasszonyi ruha + stóla + bunda - Jelenlegi ára: 55 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése