2012. november 30., péntek

Gyönyörű csajos esernyőkocsi, kika, utoljára!!!!!! - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Használt, de nagyon szép állapotban lévő, igazán csajos esernyőkocsi!! Egyetlen egy "hibája", hogy mikor összecsukjuk, nincsen meg a kis kampója amivel összefogatjuk! Tulajdonképpen ez nem hiba, mert nem esik össze és nem is nyílik ki!! Csak eredetileg volt rajta! Nagyon szerettem, mert könnyű és kis helyen elfér! Vagány fekete vázas, pink-rózsaszínű huzattal! Csattjai is jól működnek, ez nem csak a derekát fogja a kicsinek, hanem a karját is bele kell csatolni, így egész felső testét szépen tartja!!  KIKA-ból hozattam, 7500-8000 ft volt, már nem is tudom!! : ) Hidd el nagyon fogjátok szeretni, az én kis Rékám imádta!!
Fém vázán fényvisszaverős kis jelzések vagy mik? : ) Egy tisztítást már megköszönne, mert ugyan kimostam, de sajnos poros lett, ezt már új tulajdonosára bíznám!! Huzata nem levehető, én beleállítottam a kádba!! Élőben szebb a színe, mint a képeken!!!
Mindkét hátsó kereke fékezhető! Nem dönthető és nincsen napfény tetője sem! Egyszerű, de szép!!!!! !!!!! !!!!! ! : )
Papírját is postázom a babakocsival!!!!! !!!!! !!!!  
Székesfehérváron apukám munkahelyénről elvihető!!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2012-12-19 10:00
. Gyönyörű csajos esernyőkocsi, kika, utoljára!!!!!! - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése